loading...
معرفی سایت پردرامد
feeder بازدید : 189 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (2)

 

با سلام

تمام مراحل در تصویر توضیح داده شده و باید بگم که در زیرمجموعه های شما کلا 4 لول دیده میشه و این هم بخاطر اینه که وقتی لول 5 را میخواهید آپگرید کنید در حقیقت مبلغ آپگرید لول 5 را دوباره به معرف خود و تا 4 لول بالا میدهید. این یعنی اینکه در زیرمجموعه های شما کلا 2 تا 4 لول پرداخت میکنید
خیلی درک سیستم سخت نیست و شما کافیست به سایت اعتماد کنید چون دوستانم این درآمد ها را داشته اند و سیستم دقیق و بدون نقص کار میکنه و میتوانید با خیال راحت کار کنید. فقط کافیست طبق آموزش مراحل را انجام دهید

برای مشاهده زیرمجموعه ها در پنل کاربری خود باید رو گزینه ی View referrals کلیک کنید تا لیست زیرمجموعه ها در هر لول را ببینید


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا همتیار در تاریخ 1393/05/24 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من هم دارم کار میکنم یعنی با هم همکاریم من فقط زیر مجموعه ایرانی گرفتم ولی کمتر از شما ولی خوب لول اولم تکمیل شده و یکی از زیر مجموعه هام هم 3تا براش گرفتم اگه از تجربیاتت برام بگی ممنون میشم من هم میخوام زیز مجموعه خارجی بگیرم اگه کمک کنی خیلی ممنون میشم اگه هم هزینه ای باید بدم مسئله ایی نداره ممنون
پاسخ : سلام
هر کمکی از دستم براید براتون انجام میدم اگه میخواهید وبلاگ انگلیسی واستون طراحی کنم

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/05/22 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
ببخشید یه سوال دارم
اگه ما 4 تا زیرمجموعه تو لول اول بگیریم و فقط اونا لول 1 رو اپگرید کنن و لول 2 خودشون رو اپگرید نکنن باید چیکار کنیم؟ لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : سلام
در صورتی زیرمجموعه های شما لول 2 خود را اپگرید نمیکنند که نتواننند زیرمجموعه بگیرند اگر انها نتوانند زیرمجموعه بگیرند زیرمجموعه هایی که خودتان بگیرید زیرمجموعه انها قرار میگیرند و اگر شما نتوانید زیرمجموعه بگیرید بالاسری شما برای رسیدن به درامد مجبوره شما را ساپورت کنه و زیرمجموعه بگیره یعنی در این سیستم بالاخره زیرمجموعه های شما مجبورند لول 2 خود را اپگرید کنند چون دیر یا زود به زیرمجموعه میرسند حالا چه خود بگیرند یا توسط شما یا بالاسری ها ...
اگه متوجه نشدید بیشتر توضیح بدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 290
  • بازدید کلی : 34,445