loading...
معرفی سایت پردرامد
feeder بازدید : 152 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (5)

چگونه این همه درامد ممکن است ایا سایت ورشکست نمیشود؟

دوستان سایت حتی 1 سنت هم به احدی پرداخت نمیکند این خود کاربران هستند که مستقیم به حساب یکدیگر واریز میکنند و پولی در سایت بلوکه نمیشود

به 2 دلیل این همه درامد کسب میکنید 1: ماتریکس یا تصاعدی بودن سیستم 2: تفاوت دلار به ریال

اگر زیرمجموعه من اکانت خود را فعال نکند باید چکار کنم که حذفش کنم؟

اگر زیرمجموعه ای اکانتش را فعال نکند بعد از 3 روز به طور اتومات حذف میشود

آیا میتوانم با یک شماره حساب پرفکت مانی چند حساب باز کرد ؟
خیر . در صورتی که شماره حساب های پرفکت مانی و نام کاربری متفاوت باشید می شود حسابهای گوناگون باز کرد

آیا میتوانم بیش از 4 زیرمجموعه ی مستقیم گرفت ؟
خیر. بعد از تکمیل شدن 4 نفر اول شما هر فردی را که با لینک خود ثبت نام کنید بطور اتوماتیک بین زیرمجموعه های شما پخش میشود و این یک کمک بسیار بزرگ به مجموعه ی شماست و باعث میشود گروه شما سریعتر رشد کند و همه برنده باشند

آیا می شود غیر از حساب پرفکت مانی از حساب پی پال . پیزا . ایگوپی . stp هم برای پرداخت به بالاسری استفاده کرد؟
بله میشود . ولی نفرات بالاسری شما باید یکی از حسابهای فوق را در قسمت پرداخت هایش تنظیم کرده باشد و به همین دلیل بهتر است فقط از حساب پرفکت مانی استفاده کنید. زیرا ما به بالا سری ها گفته ایم تا حساب پرفکت مانی را اضافه کنند و در ایران بهترین گزینه حساب پرفکت مانی است

آیا می شود زودتر از تکمیل شدن لول ها برای آپگرید لول های بعد اقدام کرد ؟
بله می شود . ولی بگذارید هر لول تکمیل شود تا پول کافی در حسابتان باشد که هزینه آپگرید لول بعد را از جیب خود نپردازید و همه ی پرداخت ها از سودتان باشد
خود من بشخصه به محض ثبت نام تا 3 لول آپگرید کردم چون میدونستم طرح عالی و بدون نقص است و هزینه را قبل از به سود رسیدن از جیبم دادم پیشنهاد میکنم اگر دارید حداقل لول 2 را ابگرید کنید


هر سوال دیگری داشتید همینجا در نظرات عنوان کنید تا پاسخ بدهم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رسول در تاریخ 1393/07/04 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
والا من خیلی مطمئن نیستم که همچین پولی به دست کسی برسه یا حداقل به این آسونیا که شما گفتید نیست.لطفا به این سوالات جواب بدید:
اولا این همه تلاش شما و این همه توضیحات برای این سایت ،چه سودی برای شما داره؟؟؟
در سوالات بالا یکی از دوستان گفته که زیرمجموعه های من کم کارند میخواستم بپرسم مگه زیرمجموعه باید چیکار کنه؟؟؟
آیا شما به درآمد 300000000 میلیون رسیده اید؟
چه مدت زمان طول میکشه که ما به این درآمد برسیم؟
آیا درآمدمون رو هر موقعی خواستیم می تونیم برداشت کنیم یا تا زمانی که به درآمد 300000000 برسیم چیزی نمیتونیم برداشت کنیم.
با تشکر
پاسخ : سلام
دوست عزیز شما لطف کنید مطالب وبلاگ منو دقیق مطالعه کنید پاسخ تمام سوالاتتون در وبلاگم دادم
1. هر چقدر من بتونم درست زیرمجموعه هامورو اموزش بدم کار من راجتتره پس باید مطالب و توضیحات کافی خدمتشون ارائه بدم
2. زیرمجموعه ها باید همه تلاش کنند اولا 4 زیرمجموعه لول 1 خودشون را بگیرن بعد خوب اموزش ها را یاد بگیرن و به زیرمجموعه هاشون انتقال بدن و بهشون در جذب زیرمجموعه کمک کنند
3. خیر بنده هنوز به این مقدار درامد نرسیدم هنوز کمتر از 2 ماه میشه ثبت نام کردم تا حالا 90 دلار کسب کردم
4. مدت زمانی که طول میکشه به خودتون و زیرمجموعه هاتون بستگی داره
5. دوست عزیز درامد شما مستقیم به حساب پرفکت مانی شما واریز میشه و نیازی به برداشت نیست یعنی پولی در سایت بلوکه نمیشه که شما برداشت کنید در این سایت زیرمجموعه ها پول را مستقیم به حساب پرفکت مانی یکدیگر واریز میکنند
باز هم میگویم شما هنوز درست سیستم را درک نکردید لطفا دقیق وبلاگمو مطالعه کنید یه خورده وقت بذارید مطمئن باشید ضرر نمیکنید

این نظر توسط ehsanarya در تاریخ 1393/06/20 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

لطفا یک بنر برای من بسازید دوم زیر مجموعه های من خیلی کم کارند من تبلیغات بسیاری انجام دادهام ولی خبری نیستشکلک
پاسخ : سلام میتوانید بنرهای موجود در وبلاگ منو کپی کنید

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/05/28 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین؟ من تو این سایت ثبت نام کردم
مرحله اول زده Done و انجا شده
حالا میخوام برم مرحله بعد . اینو میزنم Upgrade To The Next Level
Your payment for level 1 awaiting confirmation
In case your payment not confirmed within 48 hours, please contact support
این پیغاما میاد
قبلشم میرفت تو اون صفحه ای که توضیح دادین اما یک warning میومد من که نتونستم سر در بیارم
پاسخ : سلام نام کاربری و رمزتون را واسم ارسال کنید تا بررسی کنم

این نظر توسط محمدحسن دفتری میل کاریز در تاریخ 1393/05/28 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

باسلام
من دوست دارم عضو شوم اما 2 تامشگل دارم 1-درحساب pm موجودی ندارم اما هزینه آنرا ازطریق کارت می تونم بدم
2-اطراف من کسی نیست که بعنوان زیرمجموعه انتخاب کنم اگرشماراه حلی دارین به من خبربدین
پاسخ : سلام
من میتونم بهتون دلار بفروشم
واسه عضوگیری هم روشهایی بهتون یاد میدهم که بتونید از سرباسر دنیا رایگان عضوبگیرید
نگران نباشید

این نظر توسط salahshor در تاریخ 1393/05/25 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام من عضو شدم وفکرکنم اززیرمجموعه های زیرمجموعه های شما شدم از کجا بفهمییم که پرداختیمان را تایید کرده بالاسری
پاسخ : سلام
ببخشید مسافرت بودم
به قسمت upgrade بروید اگر تایید کرده باشه مشخص است جمله را اگر دیدید یعنی تایید شدید
Your Membership level: 1


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 34,436