loading...
معرفی سایت پردرامد
feeder بازدید : 267 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (12)

با سلام

 

درآمد شما را تضمین میکنم


امروز در خدمت شما دوستان هستیم با معرفی سایت feedermatrix به زبان فارسی
 ما در اینجا قصد داریم معتبرترین سایت ماتریکس که فیدر ماتریکس نام دارد و از سال 2011 فعالیت  میکند را به شما معرفی کنیم
این سیستم طوری طراحی شده که شما فقط و فقط با پرداخت 1.75سنت از جیب خود ( که حدود 6 هزار تومان ) است میتوانید به مبلغ 99.447 دلار ( حدود  300 میلیون تومان )کسب درآمد کنید .
  
در این سیستم شما در حقیقت 1 پکیج مارکتینگ را با قیمت 1.75 سنت میخرید که ارزش آن بیش از اینها است و این کار کسب درآمد حلال است و کاملا قانونی است
جهت مشاهده تصاویر برخی از محصولات دانلودی که شما پس از عضویت در سایت و آپگرید کردن میبوانید دانلود کنید اینجا کلیک کنید
 
لطفا ادامه مطالب را با دقت مطالعه کنید

ویژگی ها:
 

1- در این سیستم هر کس فقط میتواند 4 نفر را معرفی کند و هر کسی را که بعد از آن معرفی میکند در زیرمجموعه ی زیرمجموعه های آن قرار میگیرد و این یک ویژگی بسیار مهم است تا همه در این سیستم موفق شوند  من خودم زیرمجموعه های شما را میگیرم نگران نباشید

مثلا کسی که از طریق لینک من برای عضویت استفاده میکند بخاطر اینکه من 4 نفر خودم را معرفی کرده ام، نفرات بعدی که معرفی میکنم زیرمجموعه ی شما می شوند و این کمک بسیار بزرگی به شماست و هر کسی که زودتر از طریق لینک من عضو شود خیلی سریعتر از طرف من زیرمجموعه بدست می آورد چون در لول های بالا تر من قرار میگیرد و با این کار من به رشد زیرمجموعه های آنها کمک میکنم . پس فرصت را از دست ندهید و همین الان عضو شوید و لول اول را آپگرید کنید
2- زیرمجموعه ها پول را مستقیم به حساب پرفکت مانی شما واریز میکنند و پولی در سایت بلوکه نمیشود این به این معناست که احتمال کلاهبرداری صفر است

3.  این مبلغ 1.75سنت آنقدر ناچیز است که هر کسی میتواند عضو سیستم شود


4. بعد از عضویت در هر لول محصولات زیادی برای دانلود است که اختیاری است که قیمتشان بسیار بیشتر از این مبلغ ناچیز عضویت است . بیش از 1 گیگابایت محصولات دیجیتالی و ویدئو های مارکتینگ برای دانلود رایگان که این سیستم را بسیار محبوب کرده است چون قیمت پک ها هزار برابر مبلغ عضویت است و براحتی میتوانید از خارج عضو بگیرید. دوستانی که از خارج در گروه ما عضو میشوند حتما حساب پرفکت مانی خود را وارد کنند و سعی کنند از خارج عضو بگیرند-  اجباری برای خرید نیست 



5. سیستم پرداخت ها در این سایت از چندیدن طریق انجام می شود . پرفکت مانی ، پی پال ، سولاید تراست پی ، پیزا و ایگوپی . که در اینجا چون بنده در حسابم فقط پرفکت مانی را وارد کرده ام شما هم باید فقط از طریق حساب پرفکت مانی خود هزینه آپگرید کردن یا همان 1.75 ( یک دلار و هفتاد و پنج سنت) را پرداخت کنید
ضمنا بنده با بالاسری ها صحبت کردم و همه ی آنها حساب پرفکت مانی را در پنلشان برای پرداخت ها اضافه کرده اند و شما به راحتی میتوانید پرداخت ها را انجام دهید
گروه ما تنها گروهی است که حساب پرفکت مانی کاربران ثبت شده است

6. فرستادن اطلاعات عضویت زیرمجموعه ها و اطلاعات هر آپگرید زیرمجموعه ها به ایمیل شما ( حتما ازحساب جیمیل استفاده کنید )

7. پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع

8. از همه مهمتر پشتیبانی زیرمجموعه ها از طرف من و گرفتن زیرمجموعه برای شما. چون من 4 زیرمجموعمو در یک ساعت اول گرفتم و هرکسی که از به بعد از طریق لین من عضو بشه زیرمجموعه ی شما میشه و این سیستم خودکار عمل میکنه و همینطور تا لول آخر برام میچینه .

بعد از عضویت و پرداخت مبلغ طبق آموزش شما میتوانید عضو بگیرید و خیلی سریع زیرمجموعتونو رشد بدهید چون سیستم در ایران تازه وارد شده و همه بخاطر مبلغ کم میتونند عضو بشوند
ضمنا بعد از عضویت میتوانید از آموزش ها همین وبلاگ کپی بگیرید و یک وبلاگ برای خودتون درست کنید

خب کارهایی که باید انجام دهید را کاملا با آموزش تصویری برایتان قرار داده ام و هیچ جای دیگر نمیتوانید این آموزش ها را پیدا کنید. فقط کافیست یک جستجو کنید و ببینید که هیچ جای دیگر آموزش فارسی و تصویری این سیستم را پیدا نخواهید کرد و من عضو های زیادی دارم میگیرم چون با تیم کار میکنم تیم بالاسری هم داره کمکمون میکنه

خب حالا توضیح میدم که این سیستم چگونه کار میکنه:
اول باید بدونید که وقتی کسی رو عضو سیستم میکنید و اون شخص 1.75 سنت رو پرداخت میکنه لول یک اون آپگرید میشه و میتونه محصولات دانلودی لول یک رو دانلود کنه و ازش استفاده کنه. برای ما ایرانی ها محصولاتش بدرد نمیخوره چون به زبان انگلیسیه و ما فقط با کسب درامد این سیستم کار داریم. اینو گفتم که بدونید در اصل ما داریم پک های آموزشی رو میفروشیم و هیچگونه کسب حرامی در این کار وجود ندارد. قیمت پک ها شاید به جرات بتوان گفت به هزاران دلار میرسه


خب نحوه عملکرد این سیستم به این گونه است:

این سیستم از دو ماتریکس  تشکیل شده که ماتریکس 2 تکرار ماتریکس 1 میباشد
به تصویر زیر دقت کنید


 4 نفر لول 5  همان 4 نفر لول اول  شما هستند . نیازی به گرفتن 4 عضو جدید نیست و ...

Level : لول یا سطح
Members: تعدا زیرمجموعه ها
Paid: هزینه آپگرید برای آن لول
Profit: مقدار درآمد از آن لول

1.1. در تصویر بالا به لول 1 دقت کنید. یعنی اینکه 4 نفر زیرمجموعه شما هر کدام 1.75 سنت بهتون پرداخت میکنه و جمعا 7 دلار در حساب پرفکت مانی شما واریز میشه ( 21.700 تومان )

1.2. در لول 2 شما از 7 دلاری که از لول 1 بدست آوردید 5 دلار رو باید برای آپگرید لول 2 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 16 نفر رو دارید که هر کدام به شما 5 دلار میدهند که میشه 80 دلار درآمد
( 248.000 تومان )

1.3. در لول 3 شما از 80 دلاری که از لول 2 بدست آوردید 10 دلارش رو باید برای آپگرید لول 3 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 64 نفر رو دارید که هر کدام به شما 10 دلار میدهند که میشه 640 دلار درآمد ( 1.984.000 تومان )


1.4. در لول 4 شما از 640 دلاری که از لول 3 بدست آوردید 20 دلارش رو باید برای آپگرید لول 4 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 256 نفر رو دارید که هر کدام به شما 20 دلار میدهند که میشه 5120 دلار درآمد ( 15.872.000 تومان )

خب اینجا ماتریکس اول تموم میشه و ماتریکس دوم شروع میشه و تا اینجا شما حتی یک ریال از جیب خودتون ندادید و تا اینجا مجموعا 5810 دلار درآمد داشته اید و فقط 256 در زیرمجموعه های شما وجود دارند که از اینها فقط شما 4 نفرشان را معرفی کرده اید

خب حالا وارد ماتریکس دوم می شویم ( درواقع ماتریکس تکرار میشود)

2.1. در لول 5 شما از 5.120 دلاری که از لول 4 بدست آوردید 40 دلارش رو باید برای آپگرید لول 5 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 4 نفر رو دارید که هر کدام به شما 40 دلار میدهند که میشه 160 دلار درآمد  ( 496.000 تومان )
 این 4 نفر همان 4 نفر لول اول  شما هستند . نیازی به گرفتن 4 عضو جدید نیست

2.2. در لول 6 شما از 160 دلاری که از لول 5 بدست آوردید 80 دلارش رو باید برای آپگرید لول 6 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 16 نفر رو دارید که هر کدام به شما 80 دلار میدهند که میشه 1280 دلار درآمد  ( 3.968.000 تومان )

این 16 نفر همان 16 نفر لول 2  شما هستند .
2.3. در لول 7 شما از 1280 دلاری که از لول 6 بدست آوردید 160 دلارش رو باید برای آپگرید لول 7 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 64 نفر رو دارید که هر کدام به شما 160 دلار میدهند که میشه 10.240 دلار درآمد  ( 31.744.000 تومان )

این 64 نفر همان 64 نفر لول 3  شما هستند .

2.4. در لول 8 شما از 10.240 دلاری که از لول 7 بدست آوردید 320 دلارش رو باید برای آپگرید لول 8 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 256 نفر رو دارید که هر کدام به شما 320 دلار میدهند که میشه 81.920 دلار درآمد  ( 253.952.000 تومان )
این 256 نفر همان 256 نفر لول 4  شما هستند .
که جمعا تا لول 8 شما 99.447 دلار درآمد کسب کرده اید که این یعنی چیزی حدود 300 میلیون تومان و این مبلغ فقط از 256 زیرمجموعه شما بدست آمده  و حتی یک ریال آن را از جیبتان پرداخت نکرده اید و از سود پرداخت کرده اید که در دو ماتریکس بهتون داده شده
سیستمش برای توضیح دادن سخت نیست ولی چون من اطلاعاتم در این زمینه زیاده برام قابل درک است و متوجه میشوم و باید وقت بگذارم تا دقیق براتون توضیح بدهم. که در آینده این کار رو میکنم. شما فرصت رو از دست ندهید و امروز عضو شوید تا از زیرمجموعه هایی که من میگیرم سهمی داشته باشید

 
 

. جهت عضویت اینجاو یا روی تصاویر زیر کلیک کنید

feedermatrix

feedermatrix
 
دوستانی که عضو میشوند حتما حتما شماره حساب پرفکت مانی خود را ثبت کنند تا زیرمجموعه هایشان بتوانند پرداختها را انجام دهند جهت اموزش ثبت شماره حساب پرفکت مانی در سایت فیدر ماتریکس  اینجا کلیک کنید
اگر  حساب پرفکت مانی ندارید همین الان اینجا کلیک کنید یک حساب درست کنید چون این سیستم رو از دست میدهید و مطمعن باشید تا یک ماه دیگه حتما وارد این سیستم میشوید پس چه بهتر که امروز وارد شوید چون اگر امروز ثبت نام کنید و حسابتونو با پرداخت 1.75 سنت فعال کنید از این به بعد هر کسی از طریق من عضو میشه بطور اتوماتیک زیرمجموعه ی شما میشه و اینطوری من بهتون کمک میکنم . فرصت رو از دست ندهید و همین امروز حسابتونو فعال کنید
دوستان اگر سوالی داشتید با افتخار درخدمتم
 

 

آموزش ها و نکات لازم : روی گزینه مورد نظر کلیک کنید



 


معرفی سایت feedermatrix

آموزش ثبت نام در سایت feedermatrix


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمودی در تاریخ 1393/07/06 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
من امکان گرفتن زیرمجموعه گیری را ندارم (اصلا نه وب دارم و نه...
با این توضیح شما، یعنی شما به مرور با گرفتن زیرمجموعه، زیرمجموعه ها نیز برای بنده ثبت میشوند.
اگر میتوانید 4 زیرمجموعه من را ثبت نمایید. من حاضر به پرداخت این مبلغ هستم. ضمنا حتی یک دلار پرفکت هم برای 4 زیرمجموعه اول خودم نیز به شما میدهم(پس از ثبت)
لطفا خبر را به این ایمیل بدهید
mahmoodi2022@gmail.com
قبلا هم درخواست داشتم ولی خبری نشد.....
پاسخ : سلام به ایمیلتون پاسخ دادم

این نظر توسط saman2928 در تاریخ 1393/07/05 و 7:56 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی من ی وبلاگ انگلیسی میخوام چون میخوام سریع تبلیغ کنم
پاسخ : سلام
به سایت زیر مراجعه کنید مشخصات خود را ثبت کنید سپس نام کاربری و رمز عبور را برام ارسال کنید تا مطالب انگلیسی را قرار دهم
https://www.rozblog.com/register.php

این نظر توسط rasul در تاریخ 1393/07/04 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقا دهنوی اگه درست گفته باشم
من با لینک شما عضو شدو و با نام کاربری rasul
چن تا سوال داشتم اول اینکه من همه مراحل رو طی کردم ولی در پرداخت پول با مشکل مواجه شدم و در سایت پرفکت مانی در قسمتیsend money پیغام خطا میده پیغامش اینه:You have insufficient funds on your account to make a transfer.لطفا بگید چیکار باید کرد در ضمن موجودی من در پرفکت مانی 1.78 سنت هست.
لطفا ایمیل و آی دی یاهو مسنجرتون رو برام بفرستید تا اگه مشکل داشتم باهاتون ارتباط داشته باشم.
من درست متوجه نشدم آیا هر شخص باید فقط 4 زیرمجموعه بگیره یا 256 تا؟؟؟لطفا به من هم در جذب زیرمجموعه کمک کنید .لطفا در ساخت بنر و وبلاگ برای زیرمجموعه گیری به من هم کمک کنید.
پاسخ : سلام لطفا به ایمیلتون مراجعه کنید

این نظر توسط امیرعلی صادقین در تاریخ 1393/07/04 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

سلام.من با لینک شما عضو شدم و حساب پرفکت مانی ام دارم.ولی یه ذره تو پیدا کردن اون 4 نفر اول مشکل دارم میدونین که میگن نمیدونم بیخودی اینا.راستی لول امم آپگرید کردم.فقط نمیدونم کانفیرم نمیشه.اگه میشه لطفا به من کمک کنین.خیلی یه این جور درآمدا اعتقاد دارم.
پاسخ : سلام
حساب شما تایید شده
برای جذب زیرمجموعه از سرتاسرجهان لطفا مطالب صفحه زیر را مطالعه کنید
http://www.pro13.rozblog.com/post/10

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/06/02 و 2:42 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.من یه هفتست که زیر مجموع شما شدم ولی هنوز نتونستم پولی ارسال کنم.وقتی میخوام برم لول دیگه این اخطارو میده
In case your payment not confirmed within 48 hours, please contact support
لطفا کمک کنید.
پاسخ : شما پرداخت کردین بالاسری شما تایید نکرده بهشون پیام میدم تا تایید کنه
نگران نباشید اگر تایید نشد تیکت میزنم به مدیر سایت تایید میکنه فقط شماره تراکنش پرداختت را ارسال کن واسم

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/05/30 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقای دهنوی بنده با نام کاربری farayand عضو زیرمجموعه های شما شدم . میخام از خارج از کشور زیرمجموعه جذب کنم لطفا وبلاگ انگلیسی برای بنده بسازید و به ایمیلم بفرستید .
ممنون
پاسخ : سلام
ببخشید مسافرت بودم
چشم واستون میسازم

این نظر توسط جرجانی در تاریخ 1393/05/25 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

من با لینکی که تو صفحه شما بود عضو شدم و روی کمک شما حساب میکنم
http://www.feedermatrix.com/?ref=jorjany
پاسخ : سلام
نگران نباشید هر کمکی از من براید براتون انجام میدم اگر وبلاگ فارسی یا انگلیسی یا بنر و ... میخواهید براتون طراحی کنم

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/05/25 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقای دهنوی بنده با نام کاربری farayand عضو زیرمجموعه های شما شدم لطفا کمک کنید در جذب زیر مجموعه برای بنده . لطفا کاری کنید که بنده بتونم از خارج از کشور هم زیرمجموعه بگیرم
ممنون از شما
پاسخ : سلام نگران نباشید براتون یه وبلاگ انگلیسی میسازم تبلیغ کنید خودمم کمکتون میکنم

این نظر توسط علی مهدوی در تاریخ 1393/05/21 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

باسلام من با نام کاربری amirmahdavi زیرمجموعه شما شدم لطفا شماره تماس و یاهو خودتونو بهم بدین که با شما حرف بزنم بعد از رجیسترشدن سیستم گفت که بعد ازسه روز پاک میشم نمیدونم چرا لطفا بهم کمک کنید راه بیافتم منم انشالله زحماتتونو جبران میکنم اگه خنا بهم عمری عنایت کرد حتما تلافی میکنم محبت شما رو اقا محسن
پاسخ : سلام
نگران نباشید پیامی که داده درصورت فعال نکردن حسابتون حذف میشه شما پرداخت به بالاسری را طبق اموزشهای وبلاگ انجام دهید
همه توضیحات لازم را دادم مطالعه کنید سوالی بود درخدمتم

این نظر توسط جرجانی در تاریخ 1393/05/18 و 7:32 دقیقه ارسال شده است

سلام من فقط یک دلار پرفکت مانیدارم شما 75سنت بهم میدین ریالیشو به حسبتون بریزم؟
پاسخ : سلام اشکال نداره بهت میدم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 34,453