loading...
معرفی سایت پردرامد
feeder بازدید : 170 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دوستان این عقیده من است و شاید عقیده شما با من متفاوت باشد عقیده و تفکر شما عزیزان برای من محترم است و اصلا با درج این مطلب قصد توهین به عقیده شما و توجیه کردن عقیده خودم را ندارم  دوستان زیادی سوال کردند و بنده عقیده خودم را گفتم

 

خیلی از دوستان سوال میکنند که آیا درامد این سایت اشکال شرعی ندارد؟ آیا حرام نیست؟

بعضی از دوستان هم خودشان فتوا میدن که آقا درامد از این سایت حرامه !!!!!!


دوستان عزیز دقیق مطالعه کن در آخر انصافا و منطقی  خودت قضاوت کن


در این سایت هر کس که عضو میشود مبلغ 1.75 به بالاسری خود پرداخت میکند چرا به بالاسری ؟ خوب معلومه چون توسط بالاسری ،سایت به اون معرفی شده اون از سایت بیخبر بوده

حالا عضو که می شود و مبلغ 1.75 پرداخت میکند به معرف خودش میتواند یک محصول دانلود نماید که قیمتش به مراتب اگر بیشتر نباشد که خیلی بیشتره کمتر نیست این محصول کتابهای دیجیتالی است

 

در این سیستم شما در حقیقت 1 پکیج مارکتینگ را با قیمت 1.75 سنت میخرید که ارزش آن بیش از 1000 دلار است و این کار کسب درآمد حلال است و کاملا قانونی است
جهت مشاهده تصاویر برخی از محصولات دانلودی که شما پس از عضویت در سایت و آپگرید کردن میبوانید دانلود کنید اینجا کلیک کنید

 

درسته شاید بگین به چه درد میخوره ؟

شاید به درد شما نخوره ولی خیلی از کاربران اینترنتی استفاده میکنند و خیلی هم کاربردی است

پس در این سایت کسی که عضو میشه بابت پرداخت 1.75 محصول خرید میکنه

سایت اومده یه پلن درامدزایی گذاشته واسه فروش محصولاتش با این پلن در واقع هم سایت محصولاتش را میفروشه هم کاربران به درامد میرسند

شاید بگین چرا ما پول را به سایت نمیدهیم اگه قراره سایت به ما محصول بده پس باید پول را به مدیر سایت بدیم نه به معرف و بالاسری خود

درسته ولی عزیز من مدیر سایت سرشاخه اصلی است پس به درامد زیادی میرسه

مدیر سایت وقتی به درامد میرسه که کاربران هم به درامد برسند

شما هم در این سایت وقتی درامد دارید  که زیرمجموعه هاتون به درامد برسن

برخی از دوستان شاید بر این باورند که چون سایت خارجی است پس کسب درامد حرامه

در جواب باید بگویم اگه اینطور فکر میکنید پس تمام اموالی که در خانه شماست همه حرامه چون به هر طریقی از جنس خارجی تولید شده یا خود جنس خارجی است یا مواد اولیه آن از خارج تهه شده

 دوستان توجه داشته باشید اگر محصولات سایت به درد شما نمیخرد دلیل بر آن نیست که فعالیت در سایت حرام است

دوستان اگر شما  و هر کسی که نمیتواند فعالیت کند دلیل بر آن نیست که حرام است

دوستان باز هم می گوییم :  این عقیده من است و شاید عقیده شما با من متفاوت باشد عقیده و تفکر شما عزیزان برای من محترم است و اصلا با درج این مطلب قصد توهین به عقیده شما و توجیه کردن عقیده خودم را ندارم  دوستان زیادی سوال کردند و بنده عقیده خودم را گفتم 

 

سوال دارید درخدمتم

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 289
  • بازدید کلی : 34,444